miércoles

JENIBE SISOHO - PTT OLOT

Quan em van dir que em van escollir per anar a Itàlia em vaig emocionar molt. Tenia moltes ganes de que arribés el dia de poder gaudir les dues setmanes del viatge amb intensitat. El que no sabia era que passarien tan ràpid.
Aquest viatge ha estat molt productiu ja que he après moltes coses. Per exemple l’Italià, una llengua molt semblant a la nostra, però molt interessant.
Les pràctiques també m’han ensenyat a elaborar noves receptes i a treballar en equip. Fora d’aquest àmbit m’han agradat molt els museus que hem visitat i també el llac “maggiore”, un llac immens i preciós.
Ha estat una experiència molt satisfactòria. Gràcies a aquest viatge he conegut a persones encantadores i per això mateix m’agradaria agrair-ho a les persones que han organitzat això, ja que mai ho oblidaré.
Finalment m’agradaria recomanar als futurs alumnes que no s’ho repensin ja que els agradarà molt.




                                                                   

No hay comentarios:

Publicar un comentario